O płynnej tożsamości

Dodaj komentarz

Comment as a guest.

  1. No cóż, konkretne zajęcia nie zawsze doprowadzają nas do SWOJEGO celu. Czasem, podczas ich trwania, odkrywamy NOWE 😉

  2. P.S. Fakt faktem, że niektóre z zajęć adopcyjnych mnie osobiście doprowadzały do furii. Pytania uczestników, a następnie dyskusja tychże z prowadzącymi bywały burzliwe. Innym razem kompletnie nudne. jestem osobą empatyczną, wiele umiem sobie wyobrazić, z racji wykształcenia miałam do czynienia z dziećmi w różnych placówkach i NAPRAWDĘ nie trzeba mi uświadamiać co przeżywa dziecko umieszczone w Domu Dziecka czy porzucone przez rodziców. Eeech, trudny ten proces adopcyjny.

  3. Każde z nas zinterpretowało ją po swojemu. Inżynier na przykład radośnie poskładał swojego papierowego ludzika do kupy, szczególnie czule wygładzając kończynę z jedzeniem i piwem, po czym oświadczył, że upał mi szkodzi, a tak w ogóle to ja nie znam angielskiego i powinnam się trochę podszkolić. Więc sama nie wiem…

  4. Trudny, to fakt. A z drugiej strony, nawet kiedy zgrzytam zębami, to w gruncie rzeczy rozumiem, po co to wszystko. Ciąża pewnie też nie jest łatwa:-)

    U nas raczej nie było i na razie nie jest burzliwie, jeśli chodzi o same szkolenia. Mnie samą strasznie nudzi opis przypadku i odpowiadanie na pytania do tekstu. Mam wrażenie, że to wszystko jest tak oczywiste, że nie ma nad czym się zastanawiać, ale biorę poprawkę na to, że to może jakaś paskudna belferska część ze mnie wyłazi, kiedy tak się mądrzę – w duchu, sama do siebie. Albo tu do Was 😉

Read Next

Sliding Sidebar

Facebook

Napisz do mnie

litermatka81@gmail.com

Fruzia & Rudolf

Opowieści pokryte kurzem

Ostatnie posty

Warto (prze)czytać

  • „The Unmumsy Mum Diary” Sarah Turner
  • „Piaskowa Góra” Joanna Bator
  • „Lukier” Malwina Pająk
  • „The Unmumsy Mum” Sarah Turner
  • „Third Culture Kids. Growing Up Among Worlds” David C. Pollock, Ruth E. Van Reken
  • „A ja żem jej powiedziała…” Katarzyna Nosowska
  • „Kora. A planety szaleją” Kamil Sipowicz
  • „First Steps in Parenting the Child Who Hurts. Tiddlers and Toddlers” Caroline Archer
  • „The Good Immigrant” edited by Nikesh Shukla
  • „Growing Up with Two Languages: A Practical Guide” Una Cunningham-Andersson, Staffan Anderson
  • „Życie Lali przez nią samą opowiedziane” Helena Karpińska, red. Jacek Dehnel
  • „Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • „Jak pisać. Pamiętnik rzemieślnika” Stephen King
  • „The Woman Who Went to Bed For a Year” Sue Townsend
  • „Love in a Headscarf” Shelina Zhra Janmohamed
  • „Jeszcze jeden oddech” Paul Kalanithi
  • „Małe życie”Hanya Yanagihara
  • „Mali bogowie” Paweł Reszka
  • „Portrait in Sepia” Isabel Allende
  • „Dzieci Norwegii” Maciej Czarnecki „Idiopathy” Sam Byers
  • „The Last Time I Saw You” Elizabeth Berg
  • „Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń” Nick Vujicic
  • „Mężczyźni bez kobiet” Haruki Murakami
  • „Dziennik Mai” Isabel Allende
  • „O śmierci i odrodzeniu” Lama Ole Nydahl
  • „Life After Life” Kate Atkinson
  • „How to Talk So Kids Will Listen and Listen So Kids Will Talk” Adele Faber, Elaine Mazlish
  • „Życie na pełnej petardzie” Ks. Jan Kaczkowski, Piotr Żyłka

Subscribe to our mailing list

* indicates required