O tym, kto potrzebuje adaptacji

Dodaj komentarz

Comment as a guest.

  1. To już ? Ten Mały Fruziak idzie do szkoły… Wooow 😀. Pamiętam jak mój Synek szedł do szkoły… mam obrazek pod oczami stoją ustawieni w pary na dziedzińcu szkolnym mój Synek (trzymając fason) ściska rękę swego kolegi z przedszkola, któremu kapią krokodyle łzy. Obok my rodzice pocieszamy Go jak umiemy że to przygoda że to i tamto… A teraz.. Od września pójdą do 5 klasy, wyrosli, dojrzeli… A tak niedawno się urodzili… Nie wiem kiedy to minęło… A tu już Fruzia i niedługo Gwiazda pójdą do szkoły! Nasze małe Dziewczynki! 😀 My to bardziej przeżywamy niż Oni i chyba potrzebujemy z a jec adaptacyjnych🤣

  2. Fajnie, ze w ogole sa takie zajecia adaptacyjne. U nas przed pre-school i potem przed szkola, bylo w piatek spotkanie w klasie z nowa pania (takie okolo polgodzinne), a od poniedzialku poczatek roku szkolnego! 😀 Sruuu, na gleboka wode. Adaptacje w pre-school sama Potworkom zafundowalam, odbierajac ich przez 3 pierwsze dni wczesniej. 😉 Ech wspomnienia… Nik w pre-school przestal plakac po tygodniu, Bi po… miesiacu. :O Do szkoly mlody pomaszerowal juz z mina niepewna, ale bez lez. Bi ryczala przy odwozeniu przez dwa tygodnie. 😉
    U naszej zenskiej mlodocianej polowy rodziny, tez rzadza jednorozce. Dodatkowo Bi, mimo, ze zapewnia, ze tak straaasznie kocha Maye, co i rusz prosi o kociaka. 😉

  3. Ha ha, to chyba na te początki nie mam mądrych, jedno ryczy, to drugie jest dzielne, albo odwrotnie. U nas początek szkoły powinien pójść w miarę gładko, chociaż zostawiam sobie margines na pomyłkę w tej kwestii :-)) Jestem za to bardziej niż pewna, że pojawienie się Drugiego nie obejdzie się bez burzy!! :-))

Read Next

Sliding Sidebar

O nas

Litermatka, Inżynier Pifko, Fruzia i sierściuchowaty Rudolf. Rodzinka 2+1+1, ale planujemy rozbudować tę komórkę społeczną o kilka dodatkowych egzemplarzy. Aktualnie gdzieś w Krainie Deszczu.

Facebook

Napisz do mnie

litermatka81@gmail.com

Fruzia & Rudolf

Opowieści pokryte kurzem

Ostatnie posty

Teraz czytam

Warto (prze)czytać

  • „The Unmumsy Mum Diary” Sarah Turner
  • „Piaskowa Góra” Joanna Bator
  • „Lukier” Malwina Pająk
  • „The Unmumsy Mum” Sarah Turner
  • „Third Culture Kids. Growing Up Among Worlds” David C. Pollock, Ruth E. Van Reken
  • „A ja żem jej powiedziała…” Katarzyna Nosowska
  • „Kora. A planety szaleją” Kamil Sipowicz
  • „First Steps in Parenting the Child Who Hurts. Tiddlers and Toddlers” Caroline Archer
  • „The Good Immigrant” edited by Nikesh Shukla
  • „Growing Up with Two Languages: A Practical Guide” Una Cunningham-Andersson, Staffan Anderson
  • „Życie Lali przez nią samą opowiedziane” Helena Karpińska, red. Jacek Dehnel
  • „Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • „Jak pisać. Pamiętnik rzemieślnika” Stephen King
  • „The Woman Who Went to Bed For a Year” Sue Townsend
  • „Love in a Headscarf” Shelina Zhra Janmohamed
  • „Jeszcze jeden oddech” Paul Kalanithi
  • „Małe życie”Hanya Yanagihara
  • „Mali bogowie” Paweł Reszka
  • „Portrait in Sepia” Isabel Allende
  • „Dzieci Norwegii” Maciej Czarnecki „Idiopathy” Sam Byers
  • „The Last Time I Saw You” Elizabeth Berg
  • „Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń” Nick Vujicic
  • „Mężczyźni bez kobiet” Haruki Murakami
  • „Dziennik Mai” Isabel Allende
  • „O śmierci i odrodzeniu” Lama Ole Nydahl
  • „Life After Life” Kate Atkinson
  • „How to Talk So Kids Will Listen and Listen So Kids Will Talk” Adele Faber, Elaine Mazlish
  • „Życie na pełnej petardzie” Ks. Jan Kaczkowski, Piotr Żyłka

Subscribe to our mailing list

* indicates required